Teenuste osutamise tingimused ja kokkulepped
Teenuste osutajaks on OÜ AJK Kliinik, registrikood 12197545, (edaspidi Kliinik). Konkreetsete teenuste osutaja(d) määrab Kliinik enda spetsialistide seast arvestades soovitavate teenuste iseloomu, mahtu, ajakava, teenuste rahastamise tingimusi ja ravijärjekorra pikkust.
Tervishoiuteenuse, terviseteenuse ja sotsiaalteenuse osutamise leping loetakse muu hulgas sõlmituks teenuse osutamise alustamisega või kliendi sooviga broneerida vastuvõtuaeg.
Teenusele registreerimisel nõustub klient teenuse osutamise tingimustega.
Meie kliendina on Teil õigus:
- saada teavet oma terviseseisundi, teenuste (sh ravi) võimaluste ja -tulemuste kohta;
- teada Teie kohta kogutavaid andmeid ja dokumente ning nendega tutvuda;
- osaleda oma ravi-ja/või tegevusplaani koostamisel ja koostöös spetsialistiga valida endale sobivad sekkumisviisid;
- keelduda ravist ja Teile osutatavatest teenustest ja saada teavet keeldumise võimalikest tagajärgedest;
- saada vajalikku nõustamist turvalises keskkonnas eelnevalt kokkulepitud ajal;
- privaatsusele ja konfidentsiaalsusele;
- kogeda lugupidavat ja väärtushinnanguid arvestavat kohtlemist;
- nõuda teenuse lõppedes Teid puudutavate andmete ja dokumentide hävitamist (kustutamist), kui seadus ei sätesta erijuhte;
- teada, kellele edastatakse Teie ravi- ja teenustega seonduvat infot;
- anda tagasisidet teenuste kohta AJK Kliiniku kodulehel oleva ankeedi kaudu või paberkandjal (leitav ooteruumist);
- pöörduda oma õiguste kaitseks AJK Kliiniku juhtkonna, Eesti Tervisekassa (tel 16363), Terviseameti (tel 694 3724), Tartu Linnavalitsuse (tel 736 1101) või enda elukohajärgse kohaliku omavalitsuse, Sotsiaalkindlustusameti (tel 612 1360), Töötukassa (tel 612 1360) või Õiguskantsleri (tel 693 8404) poole;
- pöörduda AJK Kliinikusse Teile vajalikes küsimustes E-R 9:00 – 17:00. Nädalavahetustel ja õhtusel ajal e-postile ja telefonidele ei vastata. Saate jätta sõnumi, millele vastatakse esimesel võimalusel tööajal.
Meie kliendina ootame Teilt, et
- tulete vastuvõtule 5 minutit enne vastuvõtu algust;
- tulete vastuvõtule kaines olekus (joobes olekus klienti ei teenindata);
- vastuvõtuaja broneeringut saab muuta või tühistada olenemata põhjusest teavitades sellest Kliinikut esimesel võimalusel telefoni või e-posti teel hiljemalt vastuvõtule eelneval tööpäeval kell 12:00; AJK Kliiniku telefon 57493960; e-post info@ajk-kliinik.ee;
- juhul, kui Te ei ilmu kokkulepitud ajal vastuvõtule ja ei ole teavitanud Kliinikut vastuvõtule ilmumise võimatusest hiljemalt vastuvõtule eelneval tööpäeval kell 12:00, tekib lepingu alusel omavastutustasu maksmise kohustus vastavalt Kliiniku kehtivale hinnakirjale (kehtib tasuliste teenuste, Tervisekassa ja Töötukassa rahastatud teenustele).
- kui Teil ei ole võimalik erinevatel põhjustel vastuvõtule kohale tulla, saate kasutada kaugvastuvõtu võimalust. Tasulise teenuse korral on kaugvastuvõtu eest vajalik tasuda ettemaks;
- annate teenuse osutajale kogu teadaoleva teabe oma tervise ja haiguse kulu ning varasemalt ja käesolevalt saadavate teenuste kohta;
- teete koostööd ja järgite määratud raviplaani, -juhendeid, tegevuskava ning ajakava;
- kohtlete lugupidavalt nii personali kui teisi kliente;
- arvestate kaasklientide privaatsuse, turvalisuse ja mugavusega;
- hoiate saladuses Teile teatavaks saanud andmeid kaasklientide isiku, eraelu ja -tervise kohta;
- informeerite tekkinud probleemidest personali;
- täidate AJK Kliiniku tagasisidelehe (leitav kliiniku ooteruumist ja kodulehelt) paremaks teenuse osutamiseks;
- tasute osutatud eratervishoiuteenuse eest visiiditasu enne visiidile minekut;
- kinnitate teenustel osalemist oma allkirjaga, kui seda näeb ette teenuse tellija (nt Töötukassa või Sotsiaalkindlustusamet);
Juhul, kui teil on Kliiniku ees ületähtaegseid võlgnevusi või selliseid võlgnevusi on esinenud teenuste osutamisele eelneva kalendriaasta jooksul, on Kliinikul õigus nõuda teenuste eest ettemaksu vastava teenuse täielikus maksumuses.
Tasude maksmata jätmisel on Kliinikul õigus volitada kolmandaid isikuid nõudma Kliiniku nimel sisse tasumata arved. Tasumata arvete sissenõudmiseks on Kliinikul õigus edastada selleks vajalikke kliendi isikuandmeid võlgnevuse sissenõudmisega tegelevale kolmandale isikule.